Poznaj najważniejsze wydarzenia i aktualności
w Zakładzie Aktywności Zawodowej
PSONI Rymanów-Zdrój

Planujesz wakacje? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! W Zakładzie Aktywności Zawodowej mamy jeszcze wolne terminy na wakacje. W naszej okolicy mamy wakacyjne atrakcje takie jak otwarty basen, ścieżki rowerowe, park do codziennych spacerów, restauracje z pysznym jedzeniem gorąco polecamy Nasza Chata i wiele innych atrakcji dzięki którym twoje wakacje będą niezapomniane. Zarezerwuj swój pobyt już teraz, serdecznie zapraszamy, grupy zorganizowane, seniorów oraz rodziny z dziećmi.

WOLNE TERMINY:

08.07.2024-19.07.2024

29.07.2024-18.08.2024

Zapraszamy na wakacje do Rymanowa-Zdroju

Przed nami piękny zimowy czas pełen odpoczynku! Z tej okazji pragniemy zaprosić Was na spędzenie tych chwil w naszej okolicy. Rymanów-Zdrój na ten sezon jest przygotowany znakomicie. W naszym Ośrodku posiadamy wolne pokoje 2-3-4 osobowe w terminie od 05.02.2024r. Przy okazji zachęcamy do odwiedzenia pobliskich atrakcji przygotowanych na ten sezon. Kryte lodowisko na którym dobrze spędzą chwile dorośli jak i dzieci to jedno z lepszych rozwiązań. Na wieczór polecamy spacer po Uzdrowisku które oświetla się i jest gotowe na robienie pięknych zdjęć.

Zapraszamy do nas nie tylko nasze okolice a również inne województwa do poznania naszych podkarpackich klimatów.

Czekamy na was.

Ferie zimowe 2024

Zakład Aktywności Zawodowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Rymanowie Zdroju powstał z inicjatywy Pani Barbary Famielec inspiratorki i założycielki Koło w Rymanowie i placówek prowadzących szeroko rozumianą rehabilitację osób z niepełnosprawnością.

Powstanie 16 grudnia 2003 roku pierwszego Zakładu Aktywności Zawodowej na Podkarpaciu pozwoliło utworzyć 27 miejsc pracy dla osób z niepełnosprawnością oraz 11 miejsc dla personelu obsługowo-rehabilitacyjnego. W roku 2014 powstał lokal gastronomiczny Zakładu Aktywności Zawodowej w Rymanowie Zdroju "Nasza Chata". Koleine otwarto w roku 2017 "ZAZ/SMAK" lokal cukierniczo-gastronomiczny Zakładu Aktywności Zawodowej w Rymanowie. W roku 2023 po 20-latach działalności, w ZAZ-ie pracuje 75 osób z niepełnosprawnością i 30 osób kadry.

To wszystko byłoby niemożliwe bez wizji, ogromnej pracy i serc ludzi dobrej woli.

Dziękujemy z całego serca.

To jeszcze nie koniec ferii. U nas piękna zimowa aura.

Serdecznie zapraszamy kolejne województwa na grupowy wypoczynek .

Zapraszamy również rodziny z dziećmi.

Realizacja zadania pt. "Szkolenia Obsługi Kelnerskiej" dla pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej PSONI Rymanów Zdrój ma na celu podnoszenie kwalifikacji i poziomu umiejętności zawodowych 30 pracowników z niepełnosprawnością z ważnymi orzeczeniami zatrudnionymi w sekcji gastronomicznej naszego Zakładu, w lokalu gastronomicznym Nasza Chata i w lokalu cukierniczo-gastronomicznym ZAZ/SMAK.

Wrzesień to tradycyjny czas kiedy w naszym ZAZ-ie, pomiędzy obowiązkami próbujemy organizować wyjazd integracyjno-kulturalny. Stało się to 5 i 6 października.

Zaczynaliśmy od Baranowa Sandomierskiego. Zwiedzaliśmy jeden z najpiękniejszych renesansowych zamków w Polsce. Następnie w Ujazdowie zobaczyliśmy ruiny jednej z najwspanialszych rezydencji magnackich w Polsce Zamek Krzyżtopór. O zachodzie słońca dotarliśmy do Sandomierza, gdzie podziwialiśmy panoramę miasta z pokładu statku, podczas 30 minutowego rejsu. Zakończyliśmy dzień wieczorną integracją z obowiązkową taneczną muzyka z dj-em. Następnego dnia zwiedziliśmy Królewskie Miasto Sandomierz malowniczo położone na nadwiślańskiej skarpie z mnóstwem wspaniałych zabytków. W czasie naszego spaceru zobaczyliśmy najciekawsze atrakcje miasta m.in. Podziemną Trasę Turystyczną, Rynek Staromiejski, Bramę Opatowską, Wąwóz lessowy Królowej Jadwigi, Muzeum Świat Ojca Mateusza i Wystawę Czary Napary.

W godzinach wieczornych nasyceni i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.

Zaczynamy od usunięcia wszystkich pozostałości po kwitnących kwiatach jednorocznych na rabatach, które upiększały Park Zdrojowy im. Jana Pawła II w Rymanowie Zdroju. Następnie, przygotujemy rabaty do nowego sezonu. W tym celu, glebogryzarką przekopiemy podłoża, dostarczymy im składników odżywczych i zasilimy odpowiednymi nawozami. Teraz mamy miejsce na sadzenie tulipanów które na wiosnę majestatycznie będą górować ze swoimi pięknymi kielichami nad cudownym dywanem kwitnących bratków.

Pracownicy Zakładu Aktywności Zawodowej PSONI Rymanów-Zdrój 31 października brali udział w Zawodach Lekkoatletycznych dla Osób z Niepełnosprawnościami które się odbyły na obiektach UCL Ośrodek Badań Innowacyjnych w Sporcie w Rzeszowie. Dziękujemy naszej drużynie za udział. Byliście świetni jak również Polskiemu Związek Organizatorów ZAZ i WTZ za organizację tego wspaniałego wydarzenia.