Wrzesień to tradycyjny czas kiedy w naszym ZAZ-ie, pomiędzy obowiązkami próbujemy organizować wyjazd integracyjno-kulturalny. Stało się to 5 i 6 października.

Zaczynaliśmy od Baranowa Sandomierskiego. Zwiedzaliśmy jeden z najpiękniejszych renesansowych zamków w Polsce. Następnie w Ujazdowie zobaczyliśmy ruiny jednej z najwspanialszych rezydencji magnackich w Polsce Zamek Krzyżtopór. O zachodzie słońca dotarliśmy do Sandomierza, gdzie podziwialiśmy panoramę miasta z pokładu statku, podczas 30 minutowego rejsu. Zakończyliśmy dzień wieczorną integracją z obowiązkową taneczną muzyka z dj-em. Następnego dnia zwiedziliśmy Królewskie Miasto Sandomierz malowniczo położone na nadwiślańskiej skarpie z mnóstwem wspaniałych zabytków. W czasie naszego spaceru zobaczyliśmy najciekawsze atrakcje miasta m.in. Podziemną Trasę Turystyczną, Rynek Staromiejski, Bramę Opatowską, Wąwóz lessowy Królowej Jadwigi, Muzeum Świat Ojca Mateusza i Wystawę Czary Napary.

W godzinach wieczornych nasyceni i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.